pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Thursday, April 28, 2011

tak sekolah dahh! :'(

alaa, ingatkan dah pindah, boleh terus masuk sekolah, lastlast, huh! kena jadi budak bodoh sampai lah hari selasa nanti! adoi! lama tohh! nak SPM nie weyhh! sumpah! buat kerja gila! haih! apa nak jadi lah dengan kau nie.

okayy, ceritanya macam nie, semalam, ayah amek aku, then, terus pegi PPD larut matang, bila dah sampai situ, masuk satu bilik nie, unit pengurusan sekolah, okayy, kat situ, aku ingat dah boleh settle, then terus masuk sekolah, lastlast, kakak (sopan sikit), kakak toh kata, kena pergi sekolah untuk mintak memo sokongan  untuk dorang menguruskan hal pindah sekolah nie. haa, then, terus lah gerak pegi bakal sekolah aku toh, dengan ayah aku, lastlast, pengetua tak ada! huh! hampehh! kerani kat situ kata, pengetua tak ada selama 3 hari, rabu, khamis and jumaat, haa, tak sekolah lah aku, sebab pengetua sekolah nie akan menemuramah bakal pelajar dia dulu, sebelum dia terima untuk menyekolahkan pelajar dia kat sekolah dia. haih! confius tak dengan statement aku? hahahah lantakk! aku taip je, tapi, aku faham! haa, lantak korang kalau korang tak faham, hahahahh tettt! kejam tak? ngee~ :D 


haihh! dah jadi apa je dah aku nie, hmm, :(

No comments:

Post a Comment