pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Wednesday, April 13, 2011

sudah selesai. :)


hey, tahu tak? aku tak kisah lah, korang tak nak tengok muka aku pun tak apa, :) aku tahu, kalau aku jadi korang, aku pun akan rasa benda yang sama jugak, :) tak apa, aku faham. :) aku redha, mesti korang kata aku hypokrit kan? haha tak pe, aku tak kisah lah, :) tapi, aku just harap korang betubetul maafkan aku, okayy? kalau aku jadi korang, mesti aku pun sakit hati, maybe aku pun tak boleh terima, tapi, aku dalam persimpangan, korang aku sayang, dia pun aku sayang. :) haih, entahlah. kalau korang seronok, aku pun rasa benda yang sama, okayy? seriously, aku tak kisah, aku tetap sayang korang tahu? terima kasih sebab ambik berat pasal aku, sayang aku. aku sedar, aku dah tak layak nak bekawan dengan korang, sorry, :)


hey, korang, terima kasih, :) aku bersumpah kat diri aku sendiri, kalau ada benda yang aku sakitkan hati korang lagi, hidup aku takkan pernah selamat, demi ALLAH, :)

ini pengajaran untuk aku, terima kasih sebab menyedarkan aku, aku hargai, :)


i really mean it. :) love you guys, till i die. :)

No comments:

Post a Comment