pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Tuesday, April 12, 2011

kalau lah, :')

Kalau aku mati ?
Aku xtau ape yg aku ad utk dwasiatkan ,
Kat fmily,adeq bradeq n kwan aku sume ,
Mungkin kenangan jew yg aku ad utk tgglkn kt korang ,
Dan nasihat yg pnah aku bg kt korang ,
2 pown klu aku da mati larh =)

Kalau aku mati ?
Aku nk korang tau yg aku syg korang ,
Aku nk korang tau yg korang lah THE BEST dlm edop aku slain fmily ,
Aku nk korang tau yg aku mybe xkn jmpe org mcm korang smpai aku mati ,
Dan aku nk korang tau sume niey ,
2 pown klu aku da mati larh =)

Kalau aku mati ?
Aku nk korang tau yg aku juz ad fmily aku ,
Aku nk korang tau yg aku juz ad adeq bradeq aku ,
Aku nk korang tau yg aku juz ad korang dlm edop aku ,
Dan aku xnk korang b'pecah belah ble aku da mati nnti ,
2 pown klu aku da mati larh =)

Kalau aku mati ?
Aku hrap korang xde dndam ngn aku ,
Xde yg benci ngn aku ,
Dan xde yg saket aty ngn aku ,
Sbab aku nk roh aku tnteram ble aku mati ,
2 pown klu aku da mati larh =)

Kalau aku mati ?
Aku hrap korang xmnyesal dpt kwan mcm aku ,
Aku hrap korang halal mkan mnum aku ,
Dan aku hrap korang halalkn hutang aku ,
Sbab aku xnk roh aku x dtrime bumi nnti ,
2 pown klu aku da mati lhaa =)

Kalau aku mati ?
Bnde niey aku tulis bkn sbb nk mnx smpati ,
Bnde niey aku tulis bkn sbb nk mnx utk d syangi ,
Dan bkn sbb nk mnx diri aku d hormati ,
Tp utk ingatan dan knangan ble aku da mati ,
2 pown klu aku da mati larh =)

SahabatKu ,
Menangis lah brsama aku ,
Gembira lah brsama aku ,
Ssah lah brsama aku ,
Snang lah brsama aku ,

Sbb senyum aku ,
Gelak tawa aku ,
Prcakapan aku ,
Kemarahan aku ,
Sume korang akn ingat ,
Ble aku mati ,
2 pown klu aku da mati larh =)

6 comments:

  1. jgn la ckp gini pieqa.. sedey la.. ta ske >,<

    ReplyDelete
  2. lagi kau rasa kau nak mati lagi panjang lah umur kau :) aminn

    ReplyDelete
  3. haha sekadar sukasuka jelah! ishh! bukan bermaksud pun. haa :DD

    ReplyDelete