pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Thursday, April 14, 2011

spirit! come back!

ishh! tahu tak? this week rasa macam malas je nak study, bila nak insaf entah. ishhhh! apalah kao nie pieqa. haa, lagi, lagi, otak aku sekarang nie cepat sangat bagi effect, lagilagi, kalau dalam kelas, time cikgucikgu tengah bagi input, hadeyhhh! kenapa eyh? ada problem ke otak aku nie? hahahh entahlah, malas nak fikir, if i thinko\ing of it, automatically, i will feel dizzy+puzzle. hey! enough with that! stop membebel! 


entry aku kali nie berkaitan dengan kemalasan aku lah, haa, bukan apa, makin aku rasa macam nak study, dandan toh lah banyak benda yang menggoda, haih, =,= masalah je. hahahh :D but, that is my fault, because i do not arrange my schedule. that's is my problem. haaa, sudahlah shafiqahnuraimanina, if nak enjoy, banyak lagi masa kao, haa, sekarang masa untuk kao capai citacita kao lah, sudahsudah lah eyh? ingat masa depan, ingat mama ayah, okayy? 


okayy, even entry aku nie merapu, biarlah, janji aku lepas apa yang aku rasa, even macam merepek+melalut. actually, i want my spirit back to me, really want it, spirit for success in my life. i need it! i need it! hmm. can i get it back that spirit?

No comments:

Post a Comment