pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Tuesday, March 22, 2011

thanks sayangg! :))


haa, this is new entry maa! :DD firstly, wanna say to myboo, amirulhakim anak kepada pakcik rosli, :) >>
-        thanks sayangg! :)) I’m reallyreally appreciate that honey!
-        Iloveyousodamnmuch bie! :)) wah! suka sangat dengan chocolate yang b bagi toh, haha sampai rasa macam nak frame je, haa, boleh buat kenangan! hahahhh :D
-        and rasa macam nak masukkan je gambar chocolate toh b, haha boleh tak? biar muka kao merah lagi b! haha suka aku tengok, :p (tapi, memang tak boleh, sebabnya, phone aku rosak, tak tahu nak snap dengan apa. huhu. )
apa lagi eyh? haa toh je kot, yang pentingnya, I feel so so so so and so happy sayangg! thanks a lott! wah, tak tao lagi la cek nak habaq lagu mana, haa, macam nak stopkan je time which  is keep running nie. haha (boleh ke pon? haha) tapikan, rasa macam terharu pun ada. wahh! :DD sampai termimpimimpi tahu malam tadi. ishhhh! seronok aku! and the most important is, I really like your speech! :)) so sweeeettt! haha (ishh, gedik pulak aku! :D hey, biarlah, dah aku macam nie, nak buat macam mana kan? haha) amirulhakim telah menulis satu ucapan pada kotak chocolate itu, begini bunyinya, :DD >>
- di depan kotak,
happy birthday sayang :)

-di keleiling kotak,
aku perlukan kau, aku rindu kau, aku sayang kau, aku cinta kau :)

- di belakang kotak,
beby, ingat b selalu :)
            bie sayang beby sangatsangat, tahu? sorrylah if selama nie bie banyak menyusahkan beby. bie nak beby tahu! SUMPAH bie sayang beby :) sayang sangatsangat. haa! selamat hari lahir! moga panjang umur and dimurahkan rezeki! beby belajat pandaipandai tahu? jangan pikir bie sangat. belajar itu penting lah bagi kau :) haha! okay lah bye iloveyousomuch :) MUAHH :)

terharu tahu? terharu, terharu! :DD there’s don’t have any word to describe how much I appreciate that bie! :)) SAYASAYANGAWAKJUGAK tahu? SAYARINDUAWAKJUGAK tahu? :))

THANKYOU SO MUCH MASAM! :))

No comments:

Post a Comment