pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Saturday, March 19, 2011

sekadar untuk kao tahu

kenapa? kenapa macam nie? tak habishabis awak kata saya buat taik, tak habishabis awak kata saya buat palat dengan awak? kenapa? kenapa awak selalu kata saya tak fikir awak? kenapa awak selalu kata saya tak pentingkan awak? kenapa? kenapa? awak dah benci saya, (terkejut tahu bila saya tahu) apa yang saya ubah? apa? awalawal tahun lagi saya dah cakap, mungkin kita tak ada masa sangat nak lepak samasama, tapi, ada jugak kan kita lepak samasama? ada jugak kan? Awak, awak penting tahu bagi saya, kadangkadang saya macam terkilan dengan awak, tapi, tak pe, saya tak kesah, banyak perkara yang awak tak buat, tapi, saya diam je, awak tuduh saya macammacam, tapi, saya diam, tapi, awak terusterusan menuduh saya. hmm, saya suka awak cemburu, saya suka kalau awak marah, tapi, awak selalu melampaui batas, tapi saya still diam, saya still tahan, dan tadi, saya online, awak hantar taxt kat saya, awak kata, awak dah benci saya, awak tak nak peduli pasal saya, ya allah, terkilannya, :’( (menangis saya teringatkan awak) awak nak saya berubah, saya ikut, saya cuba, tapi, awak still tak puas hati, still nampak buruk saya, saya pun tak tahu nak buat macam mana lagi. saya rindu awak. :’(

awak, awak selalu beranggapan negatif kat saya, saya diam awak, saya tak cakap apaapa, saya pendam, setiap text yang awak maki saya, semua saya simpan, saya selalu baca, hati saya masih terkilan dengan katakata awak, tapi, saya still accept awak, saya sanggup lupakan katakata makian awak, and sekarang, awak layan saya dengn cara yang paling hina, ya allah, :’( aku sayang dia. :’( saya dah tak tahu nak kata apa lagi, walaupun say yakinkan awak, yang say tak salah, tapi, awak still kata saya salah. :’( terpulang lah kat awak.   


awak, saya rindu sangat dengan masa dulu, macammacam kita dah buatkan? seronok sangat, :’) tapi, sekarang semua dah lain, :’( kalau ikutkan hati, saya selalu nak dengan awak, tapi, ce awak fakir, say hidup menumpang orang, bila menumpang orang, saya kena lah jaga air muka diorang, takkan saya nak malukan diorang? saya kena lah hormat dengan diorang, kalau saya hidup sorangsorang dulu, tak pelah, lagipun kan awak, saya sebenarnya tengah tanggung tanggungjawab, saya nak kena belajar betulbetul, mama dengan ayah saya and my whole family are hope to me, so, this year, I’ve got a lot of pressure, tolonglah awak, saya merayu, awak tolonglah faham saya. saya tak nak awak faham saya dengan cara yang negatif, but, try to understand, why I’m like this? banyak hati yang perlu saya jaga awak, banyak sangat, sampai kadangkadang say dah putus harap dah untuk hidup, tapi, disebabkan awak selalu ada, saya teruskan jugak, saya selalu harap awak faham saya, tapi, entahlah, hmm.


bebas? saya tak nak bebas, saya nak awak, saya perlukan awak, awak tahu tak? awak, saya hargai awak, hmm. :’(

tadi, saya baca blog awak, saya terkilan lagi, sebab awak kata, awak menyesal couple dengan saya, sampai macam toh sekali kan? huhu sedih saya rasa. :’) takpe, takpe, saya pendam, saya diam.

for you AMIRULHAKIMBROSLI, :
*** maafkan saya eyh sayangg? I mean it, I’m reallyrelly sorry, yeah, I know, maybe you will not forgive me, I’ve hurt you so much, but it same like me, I’m hurt too sayangg. :’( even I’m hurt, even you ask from me to break with you, (this is more hurt actually) I’m just keep it, because I’m blind on you, sayangg, I don’t want anything, except you. b, please, let’s renew our relationship, with the mature way sayangg? bolehkan? Iloveyousomuchdear! :’(  

No comments:

Post a Comment