pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Wednesday, March 23, 2011

take a SPM result?


wah! tersangatsangat lah takutt! haha ecehh! macam aku pulak yang ambil exam, haha padahal budakbudak form 5 tahun lepas. haha haih! kalau aku lah yang jadi diorang, mahunya aku dok berteleku dalam surau. doa banyakbanyak bagi aku dapat result terbaik! haa, tapi, tapi, tapikan, aku tengok, budakbudak yang amer result cool je. aku yang tergedikgedik cuak tak tentu pasal. booooo kat diri aku sendiri. haha bak kata budak kelas aku, what the fruit?!! haha

apaapa pun, bila result dah keluar, memang dah tak boleh nak buat apa lah, selain menyesal, haa, nie yang teman nak kabor kat mike nie, walaweyh! cakap perak pulak! :D  bak kata pepatah, menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian, tak berguna, haa, from that proverb, i’ve got a inspiration! wanna know, what is that type of inspiration? haha tak payah tahu lah, biar aku sorang je tahu, but, i really hope that you’ll guys will pray for me. :)) thanks! 

haa, ada lagi, aku cukupcukupcukup laaa tabik kat korang yang amek result SPM tadi, even ada yang dapat result yang agak ‘comel’, but, korang still nampak happy, tak ada pun yang meraung or apaapa lah. wah, aku pun belum tentu lagi boleh se’cool’ korang. haha terbaik ouh! :DD 

apaapa pun, bersyukur jelah dengan result yang andaanda semua peroleh. :) to those who success, congratulations! But for those who get bad or just a medium result, it’s okay lah, you guys are already try the best right? :) just take it and make your life perfect in your future. :) 

** sekarang nie, kalau nak cari kerja, rasanya bakalbakal employee korang, maybe tengok pada kemahiran, haa, so, what ever skill that you got, use it okay? Insyallah,  korang akan success jugak, maybe boleh kalahkan membermember korang yang dapat result gempak toh kan? kan? haa, but, the most important is, you must have a confident  and trust what you can do it for your life! :) bukan main aku nie! haha actually, this things I dedicated to myself and all my friends which will take SPM this year. :) and for those who read this entry. :)       

No comments:

Post a Comment