pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Thursday, March 24, 2011

pemBAKAR semangat! :D

firstly, tadi, aku ada tusyen, then, wah! miss leen, (bagi aku, she so cute!) memang bets lah ber’tusyen’ dengan beliau. :) seronok! tak tipu lah! haa, cara dia mengajar, memang superb doe! :D she’s so sporting, sempoi, funny, cute and also, motivator, (but, only for us lah! haha) haa, yang tusyen dengan miss leen yang comel nie ialah, scha, nad, ika and semestinya akulah, kalau tak, takkan aku kata seronok, ye tak? haha
okay, tadi, while waiting for scha, kitorang sembangsembang lah, bout result of monthly test, huhu cek segan lah nak habaq kat beliau. haha by the way, dah nama pun cikgu, and aku pulak student beliau, so, I should tell her, am I right? so, aku dengan hati yang sipisipi berat (aisehh! boleh pulak) bagitao lah kat miss leen, siap tulis dalam paper tahu? :D ha, setiap subjek yang aku dapat, perghhh! bapak malu lah! haha bukan apa, all of us want a damn good result right? but, aku just, alaa, cukupcukup makan je. sedihhhh! :( okayyyy!
p/s motivate to myself : “shafiqah!! jangan sedihsedih la, baru first test lah, relaks, time trial buat betulbetul! :) boleh lagi kalau nak kejar lagi. INSYALLAH!
ha, continue, aku malu ouh, haha sebab banyak subjek aku lemah, physics, chemistry, biology and also add math. perghh! sumpah! sakit otak! haih! (but, actually taklah susah mana. just aku yang malas! haha) okayy, aku dah malas nak story lah, haha later aku sambung.
apaapa pun, katakata dia memang sangatsangat memberangsangkan kami! :) thanks miss leen comell! :D
ILOVEYOU LAH! :))        

No comments:

Post a Comment