pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Sunday, March 6, 2011

nak sekolah! :( tapi...

rindu! rindu sangat nak sekolah! :( asyik duduk rumah, BOSAN! :( banyak dah aku tertinggal, aduh, kenapa la aku mesti sakit sekarang, huh! menyampah, tapi, as a  SLAVE of GOD, i'm really THANK to HIM because REMIND me to HIM. :)
dah la toh, banyak la pulak benda yang jadi, huh! jadi magsa TUDUHAN tak tentu hala. LAWAK NAK MAMPUS! tibatiba aku kena tuduh, LANSUNG TAK BERASAS tahu? buat sakit hati je! apa benda binatang yang rasuk kao eyh? cer fikir elokelok, kalau aku TERDESAK SANGAT nak ada balak lain and nak couple dengan 'dia', tak payah tunggu aku couple dengan kao dulu la! apa ke halnya la otak kao nie kan? entahentah, kao yang ada perempuan lain tak? huhu apapa pun, lantak kao lah. aku dah MALAS nak amek kesah pasal kao. betul kata kao, tak MENDATANGKAN apapa pun. :)) aku tahu, dah lama dah, you want to THROW ME FAR AWAY from your BEAUTIFUL LIFE! :) i've already know it, but, i'm a SILLY, who still want to you. haha i am so so so IDIOT! DAMN IDIOT, i mean it. :) haha

senang kao je kan, suruh aku cari laki lain? wah! wah! kalau lah sesenang toh, tak perlu lah aku bersusah payah nak tunggu break dengan kao. :) before break pun aku boleh cari la, tapi, aku malas and tak nak. rasa macam dah tak LAYAK nak ada bf dah la. :) I'M NOT DESERVE. :)

by the way, CONGRATULATIONS to you. :) so, the conclusion is, OUR RELATIONSHIP JUST FOR TEMPERORY. :) DONE with IT! :))
  the end

No comments:

Post a Comment