pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Tuesday, March 1, 2011

:)

unexpected! wao! why that things occur to me? hmm, terpaksa masuk ke hospital, sebab PITAM! wao! haha funny! macam mana entah boleh jadi. adoi. sedarsedar, ada orang cakap macam nie, 

"eyh, aiy dah boleh bukak mata dah. ha, dia dah bangun" 

terkejut aku, bila bangun je, dah ada kat hospital. macam mana boleh sampai ntah. haha haa, aku rasa benda nie jadi macam nie, 
time toh english lesson dah habis, then, aku bangun la kemaskemas, sebab after that, kena masuk physic lab, time kemaskemas, memang aku rasa peningpening, tapi, standard la, sebab dah biasa pening, then, ada rasa macam sejuk semacam and my hand is shaking, (time nie still alert lah what happen to me), next, aku bawak buku segala, dengan nana, jalan macam biasa la, tibatiba, TUP! GELAP! langsung tak sedar. hmm, (ada macam ceritacerita dalam manamana drama tak? haha)
tapi, aku terharu la, lepas sedar, orang first yang aku nampak, CIK AN, then, nampak ERIN and tak lama lepas toh, RAHEMAH, SCHA, AKEM, EDDEN, NANA, NAZIM, P-DOT, AINA, NADIA, IKA and last sekali, aku nampak FARIS, but the most IMPORTANT is, my dad is coming too! :) but, unfortunately, my mom tak ada, sebab aku tak bagi sapesape inform kat beliau. tahu kenapa? sebab dia stay KL, kalau ada sapesape inform, tak tentu lagi dia nak datang, kan? kan? hmm, :( tapi tak pe lah, janji orangorang yang aku sayang ada datang jenguk aku, walaupun tak kritikal. :) THANKS GUYS! 

LOVE YOU ALL LAH! :) 
until my last breath! :)

and the REALLYREALLY MOST IMPORTANT is, thanks to GOD :) 

>ALHAMDULILLAH<

:)

No comments:

Post a Comment