pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Sunday, March 6, 2011

ALLAH itu sentiasa ada. :)

pelengkap hidupku.
terfikirfikir sampai sekarang, kenapa aku suka lagu nie? haha dah la tak ada sebab untuk aku suka lagu nie. entah la, macam sweet pun ada lagu nie. wah! entah la. lirik lagu nie, macam, err, entah, entah.
banyak memori lah. yang tak berkaitan dengan lirik lagu nie, tapi, entah, maybe there have a connection. haha whatever la.
eyh, entah la. itulah yang boleh diperkatakan. haha melalut je aku nie. TERINGAT pulak, with a lot of peoples around me, daripada tak tahu apaapa, sampai banyak dugaan datang dalam hidup aku. entah la, secara conclusion, banyak kisah yang sangat tidak menarik dalam hidup aku. aku nak sangat mengalami sesuatu yang boleh bagi aku rasa SERONOK, kalau boleh seronok untuk selamanya, bukan untuk sekejap je. boleh ke eyh? haih, entah lah.
 by the way, segala memori yang aku rasa sepanjang hidup, maybe yang terbaik, walaupun tak sehappy mana. :) hope aku masih kuat untuk pegi terus dalam hidup aku. :)
 aku tahu, ALLAH selalu dengan aku, tapi, aku yang selalu melupakan DIA.
sebelum tido, aku selalu berharap, bila aku bangun, masalahmasalah semua di sekeliling aku tak ada. hilang macam toh je. tapi, aku hanya boleh berharap, hakikatnya, masalah tunggu aku setiap saat aku bernafas. apa yang aku boleh harapkan lagi?

By : Wayne Dyer 
By : Albert Einstein

that quotes just give me inspiration, but, i always forget it. :(
choices? yeah, i have my choice, but, i always choose the mistake selection, until i'm afraid to choose again. huhu 

No comments:

Post a Comment