pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Saturday, July 2, 2011

cantik/hensem vs. hodoh/kurang menarik

berhabuk dah blog aku, almaklum, busy ouh, dengan folio add math bagai, haa, *kononya lah haha* haa, tapi dalam masa 'busy' aku toh, time for hanging with my rabby *nickname for 'HIM'* haha actually, we just calling lah, :'( *nak jumpa dia, tapi jauh :(* takpe, sabarr, eyhh! wait! tettt! aku telah MELARIKAN TOPIC, hahha

okayy, berbalik pada title entry aku nie, haa, FIRST, niat aku, bukan nak mengata okayy, tapi, just nak share pendapat, :)

haa, aku perhatikan lah, buat zamanzaman sekarang nie, banyak manusia, especially, teens lah, dorang memang suka memilih kawan, okayy, *aku pun memilih jugak* tapi, tak delah macam sesetengah golongan nie lah. hee haa, kalau korang perasan lah, usually, yang cantik/hensem akan berkawan/berkumpulan/bergang dengan yang cantikcantik/hensemhensem je. lepas toh, yang lebih 'menyeronokkan', golongangolongan nie akan mengata/mengutuk 100% orangorang yang tak tergolong dalam species dorang. haa, aku tersangatlah tak setuju, bukan apa, semua manusia tak sempurna kan?

haa, lagilagi, yang berbadan besar, haa, tak salahkan kalau sesetengah daripada dorang berkawan dengan orangorang yang SEMPURNA?

dahlah, aku malas nak membebel panjangpanjang. agakagak korang lah, semua manusia yang cantikcantik/hensemhensem toh baik tak? pandai tak? hmm, fikir lah sendiri. -,-

No comments:

Post a Comment