pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Saturday, June 18, 2011

keTERUJAan melampau ?

okay, sekarang aku rasa macam nak jerit! hahah yeeehhaaaaaaaaaaa! hahah tahu tak kenapa? okayy, actually, nak bagitahu lah, aku mie sebenarnya buta IT sikit, so, jenuh buat macammacam cara lah nak perbetulkan kegunaan blog nie balik, haa, okay, sumpah sakit hati! tett! bila dah tak boleh buat, aku apa lagi, lantak je lah kat blog aku nie, tapi dalam masa yang sama, aku nak terus buat entry kat sini! haa! bila dah boleh, ATAS PERTOLONGAN kawan kesayangan aku nie, nama beliau FATHIN KOSNI, aku dah boleh meneruskan aktiviti blogging aku nie! memang syok wooo! hahah okayy, relax pieqa, cool down, satgi pecah keyboard, kao taip kuat sangat sebab teruja, haa, tett! merepek! hahah okayy! enough!

sekian lama kan blog aku nie tak ada cerita bru/ kan? kan? toh lah kao, buta IT lagi, haa, haha, lantak aku lah, =,= okay, aku saja je intro panjangpanjang, hee, bukan apa, nak kasi naik balik semangat nak beblogging aku! hahah :)) btw, aku nak menyatakan kat sini, aku malas nak cerita banyak lah, bukan apa, banyak benda tengah tunggu aku, haih!

okayy, minggu nie, hari rabu, aku dapat satu projek, haa, okay, memang menakutkan, dahlah aku selalu fail subjek toh, dapat pulak projek daripada subjek toh, memang pergh lah! haih! 'syokk giler' !! haa, nampak tak? aku seronok dapat projek toh? tak nampak sudah! haha lantak kao! first, bila tengok projek paper toh, bukk! ayoyoy! rasa macam kena hempap dengan anak gajah tahu? haa, nasib anak gajah, kalau mak gajah, haa, semput aku! haha okayy, merapu, then, cikgu cakap, boleh buat dalam kumpulan, firstly, aku sengih, sebab blur nak cari members untuk group, then, bila dah ada kumpulan, blur pulak nak choose salah satu projek paper yang telah disediakan, haa, almaklum, lepas kena hempap tadikan? hahah 

now, dah masuk seminggu, aku blur lagi, macam mana nak bu at dengan benda alah toh, sampai lah aku tanyak fathin, bila dah dibagitahu, ouh, macam toh rupanya, haa, okay, semangat, tapi, tahutahu jelah, bila dah lekat depan lappy, boleh renggang tak? haa, au nie dah lah manja sangat dengan lappy nie. haha :D macam tak waras je aku nie, hahah

by the way, now, i feel more better, i don't know why, but i feel that way. :) now, i can smile, but i hope, i want to smile like this until my last breath, but, i know, as human, we will tested by ALLAH, right? :) but, what is the test that i will get? i hope i have enough stregth to face it. :) AMIN!

No comments:

Post a Comment