pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Saturday, May 21, 2011

totally busy! =.=

huh! seriously, rasa macam malas giler nak MERAJINKAN diri, untuk bukak buku and menelaah buku. haih! =.= okayy, oleh sebab busy denagn exam, terabai terus aku punya blog nie! haa, banyak giler cerita yang aku dah simpan tahu, sampai ada yang lupa, and sampai aku punya blog berHABUKK! hachummm! hahahh terus berpenyakit aku! hahahh mengadangada!

haa, aku update nie sekadar nak lepaskan geram, sebab ada lagi tiga paper nak habis! shit! RIMAS sangatsangat doe! sakit nak habiskan, hauh! =.= tak boleh nak lepaklepak tengok tv dengan tenang, haa, asyik kena ngadap buku je, haa, dah macam NERD! hahah budget je kao!


nextt, haa, hari toh aku dah janji nak update pasal korangkorang kan? haa, sorry, totally i'm busy, sekarang nie pun, aku dekat library, ambik kesempatan! tettt! terukk! should sekarang aku dah menyimpulak otak aku dengan segala ilmuilmu kimia! hahaha poyo ayatt! nie atas faktor keTENSIONan yang terlampau sebenarnya, sampai ayat pun berterabur dah. hahahh :DD hope korang faham. :D okayy, balikbalik pasal cerita pasal korang, haa, nanti aku update eyh, bila aku betulbetul FREE! haa :D aku rindu korang tahu? hope korang rindu aku jugakk. :')

moreover, penanda wacana dalam bahasa inggeris, hahahh okay, abaikan, now, i've get a new pals, ASH, RAJA and ZATI, dorang memang okayy, masuk lah dengan aku, hahahh cikgucikgu kat sini pun okayy, but, strict sikit lah, SERAMM aku, hahhah :DD ha, kat sekolah nie kan, yang bestnya dia punya makanan, MURAH beb! boleh melantak banyakbanyak. :) balik je ke kelas, perut buncitt! after then SENDAWA tak ingat dunia, hahahh! tett! SUMPAH terSANGATSANGAT senonoh saya nie. :DD kan? kan? baik cakap ye, kalau tak aku sendawa kat korang pulakk! hahah :DD BAIK kan? kan?

okayy, haa, this moment memang aku paling ingat lah, okayy, macam nie, wesak day hari toh, aku keluar dengan si ASH, tengok cerita kongsi, konon release tensionlah kan, hahah firstly, aku ajak ash tengok ticket movie, tapi, dia kata nanti dulu, sebab nak tunggu member dia, so, kitorang pun jalanjalan lah, pegi melalak dua tiga lagu, then, pegi beli lenses, after that jalanjalan, sebab kitorang ada rasa lapar, and rasa macam nak makan, pegi lah mcd, bila dah sampai mcd, aku nampak someone yang seriously aku kenal! haa, tengoktengok, AMIRULHAKIMROSLI! seriously, memang TERKEJUT and TERSANGAT lah suka hati aku! :)) hahahh rasa macam mimpi sampai lah aku suruh si ash tampar aku, haa, memang TAK SAKIT lah, hahah perit sungguh pipi aku, haa, then, aku senyum samapi ke telinga, umpama jelah! hahahh :DD

okayy, actually, banyak lagi yang kau nak cerita, tapi, LUPA! tett! buruk perangai! hahahh dah, dah, aku nak menyambung urusan untuk menyimpulkan urat kepala aku, hahah aku cerita next time okayy, bila otak aku dah TENANG dan TAK BERSIMPUL. :)

by the way, MISS korang sangatsangat lah, :')) 

No comments:

Post a Comment