pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Thursday, April 21, 2011

keeping smile! :D

haa, tadi, aku pegi pejabat, hantar borang pindah+ic+slip pmr. haa, tersengih k telinga aku tahu? hahahh tak sabar nak pindah, tapi, tapi, sedihhh! haa, kesian nak tinggal dia and semuasemua kat sini. haa, jangan risaulah, aku takkan lupa korang lah! :) 

of course borang toh nak kena hantar kat pejabat kan? ingat kan principal dah balik lah, lastlast, jump in with her! wahh! memang terus macam err, speechless lah! ngee entah apaapa lah kao nie pieqa! haih! :D takkan dengan principal pon nak macam toh, haa.

okayy, tadi punya kelam kabut nak keluar, tak sempat nak pakai tudung, haa, dengan slumber derk aku redah je masuk sekolah, untuk pergi office, haa, aku dah mengucap banyak kali je bila beliau masuk ke office balik, hahahh takuttakut dia tanya kan, haa, sorry principle, ngee :D

and, tadi, time on the way balik, i'm thinking deeply, seriously, i wanna be truly shafiqah, tahu tak sebab apa? sebab aku yang sekarang nie fake! huu, bukan pasal buat pembedahan ke apa, but, because i change a lot! banyak sangat kot! hmm, sampai aku rasa aku nie manusia yang paling bodoh dan sewaktu dengannya lah. haa 

hopefully, i will change when i move from here. :) pray for me yaw! :D thanks! :)

No comments:

Post a Comment