pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Wednesday, April 20, 2011

finally! :)



haaaa, teruja, excited, seronok, ya allah, rasa nak jogetjoget je, hahahhh thanks to my dad lah! hopefully jadi pindah! :) ngee gedik nak mati kao nie, pieqa! hahah lantak aku lah, janji aku seronok! :D

okay, memang excited lah! hahahhh tekejut tadi, tibatiba ayah terpacak depan rumah! hahahhh :DD okayy, tahu tak? dia datang ke sini bawak apa? tujuan dia apa? haa, dia bawak borang pindah, firstly, dia suruh aku isi, then, tima aku masuk rumah, amek pen, bila keluar balik, tengoktengok dia dah isi, wahh! thanks ayah! :)) dalam masa terdekat, aku akan pindah! excited tahap gaban lah! hahahh muka ayah pun macam seronok lah.

haa, muka ayah pun macam seronok je, kan? kan? haa, :)) seronok kalau dapat buat ayah seronok. :D macam jugak kalau dapat seronokkan mama. :)) hee, ada macam lari topic tak? hahah biarlah, nie semua teruja punya pasal lah. haa wee~

eyh, baik aku jangan seronok sangat, nanti tak jadi, meraung pulak aku, menangis lagi. ishhhh! i always pray to Him, i want to move from here. untuk kebaikan semualah, bukan untuk diri aku je. ngee :D okayy, the end.


toh je lah yang nak dipost pon. ngee, SUMPAH, kao mengadangada pieqa! hahah


No comments:

Post a Comment