pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Tuesday, March 8, 2011

kenapa MALAS?


waktu sekolah nie la kena rajin. tapi budakbudak selalu malas, kalau buat benda lain mesti rajin kan? haha ala, standard la, siapa tak suka enjoy. haa :DD
ha, macam lagu nie, sesuai untuk manusiamanusia yang malas. haha tapi, best kot! :DD

biarlah, kalau malas, malas la. haa, okay apaapa pun, aku memang tengah rajin sekarang nie. haa

  nak tahu tak?
aku sebenarnya risau kat dia, tapi, tak nak dia tahu. haha adoi, aku kesian la tengok dia, membermember dia pun cakap benda yang boleh menyebabkan aku kesian kat dia. hmm, tapi, entah lah, aku just, hmm, haih! entah lah. tak tahu.

awak, jangan buat benda bukanbukan eyh? jaga kesihatan. penting toh, tengahtengah exam nie, jangan lah buat bendabenda tak elok. saya risau lah. lagi satu, urus diri awak elokelok, jangan tak terurus, nanti lagi dan lagi saya risau. tao? tao?
aku post benda alah toh kat fb, ha, memang untuk dia. tapi, entah la. adoi. huruhara aku kalau macam nie terus. huhu ish! adoi. haha hmm, berserabut tahu? bia lah. hmm
 kalau ikut hati aku la, aku memang nak sangat tegur dia, tapi, buat apa, nanti kata ku terhegehhegeh, huhu, tak nak la. apaapa pun, aku tunggu dia dulu. let him starting first! i always will give you a CHANCE. but, i know, you will keep yourself silent. just i'm still hoping to you! haha it's FUNNY! :D

i love to sing! ha, maybe this song is suitable for him. maybe. :D but, the TRUTH is, i still LOVE him. derrr! it sounds DISGUSTING, but, i just say what i want to say. enough kot? haha :))

No comments:

Post a Comment