pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Sunday, July 31, 2011

ramadhan datang lagi :)

assalamualaikum, :)

alhamdulillah, dengan rahmat tuhan, kita berpuasa lagi pada tahun ini, :) haa, ewahh, ayat aku, cehh! haha okayy, apaapa pun, aku ucapkan selamat menyambut ramadhan pada tahun ini, kepada semua, tunaikan ibadat puasa ni dengan penuh keikhlasan, bukan sebab nak DUIT RAYA tahu? haa, aku tahu, ramai yang berpuasa sebab nak duit, kan? kan? ngaku je lah, tak payah malumalu, haha. dah, stop merepek! =,=

sebenarnya, malammalam puasa macam nie, aku teringat kenangan masa kecikkecik dulu, haha, yelah, bukan main semangat kan? pukul 8 lagi dah tido, sebab esok nak bangun sahur, lepas toh, bila dah bangun sahur, aku lah yang paling awal bangun, sebab nak makan banyakbanyak, takut lapar time puasa nanti, haha. apa entah, macam tak betul kan, lastlast, bila dah siang, time tengah puasa, aku yang paling letih, haha.

actually, banyak cerita pasal puasa nie, haha, kalau aku menaip, sampai esok pun tak tentu habis, haa. oleh sebab itu, aku nak tutup topik pasal puasa, :).

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA.

No comments:

Post a Comment