pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Sunday, June 19, 2011

kenapa lah nak HACKING orang ?

okayy, aku pun tak tak tahu lah, apa jenis manusia lah merekamereka nie, aduh, ALLAH dah bagi akal cukup baik dan sempurna dah, bila dah terlebih pandai menggunakan akal, jadi macam nie pulak? sepatutnya, akal yang diberikan kita gunakanlah sewajarnya, ini tidak, apa ke jenis lah.

tak kesian ke dngan orang yang kena hack toh? privasi dorang terganggu tahu tak? okay, time tengah berblogwalking tadi, aku tibatiba rasa nak click kat satu link nie, ha, sekali toh dia, senarai blog yang bakal dihack, la, macam nak terkeluaq bijik mata cek tao, tengok satusatu url blog yang bakal menjadi mangsa. apa lah. haih =,= apa lah yang dorang nak sebenarnya kan?

macam nak cetuskan propaganda je? haih, entah lah, tapi, aku rasa, tak patutlah, buat macam toh, kita semua pakai internet nie untuk memudahkan perhubungan dang mendekatkan hubungan yang jauh, apa lah salahnya hayati sikit, ini idak, masalah je. susah jugak ada GENIUS macam dorang nie kan?

aku bukan apa, aku just cakap apa yang aku rasa betul je, tapi, kalau salah toh, pedulik je lah, aku pun manusai jugak, ada pendapat aku yang tersendiri. eventhough, i'm new to be the blogger, but, i think, i need to give my opinion, yelah, each of us want our own privacy right?

ha, daripada korang dok menghacking, baik korang pegi cari jalan macam mana nak jatuhkan musuhmusuh islam, dah lah kena tindas dengan dorang, korang pun macam nak buat benda yang sama je? okayy, habiss!

hahah okay, habis, tamat, over pulak aku, tak pasal nanti, aku pulak yang kena hack, hahah.



sources : Google



------------------------------ THE END ---------------------------------

2 comments:

  1. bullshitt je yg nk hack blog ni..ni mainan je...n for your info, hackers ni hack gov site sbb skkm block website geng2 dorang..wesite ni plk yg gua tau ownernye org malaysia..salah satunye megaupload. tp user plak satu dunia..so bile skmm ni block, semua orang xleh download la..

    ReplyDelete
  2. ouh, tapi asal orang yang tak ada kena mengena pun jadi mangsa? haih =,= gedik je ouh! :D

    ReplyDelete