pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Saturday, April 2, 2011

recover soon, we'll pray for you! :)


ee, rasa macam, adoi, entahlah. apaapa pun, janji aku dah sampai ipoh. fuhh! penat. malas nak pikir apa yang jadi dari aku bangun tido until aku sampai ipoh. haa, sakit hati je! 

tapi, tapi and tapikan, aku nie, jenis suka memikir, so, nak tak nak, mesti terpikir. sumpah! sakit hati nak mati tadi tahu! haih! =,= 

ha, okay lah, meyh baca pasal pak cik saudara aku nak? kesian dia tahu? haa, tapi, Alhamdulillah, semalam beliau dah sedar. his lungs get infections, kesian, kesian sangatsangat. kami sekeluarga risau akan beliau. ewahh! ayat kao! haha semalam masa tunggu giliran nak melawat pak yang, dia masuk wad icu, so, kalau nak tengok and masuk dalam wad, ada limit. kami sekeluarga je lah yang ramai dalam ruang menunggu toh. haha best, kebetulan pulak, semalam 1/4, birthday Danish, anak pak yang yang paling kecik! haa, so, celebrate lah sekali, pak yang mesti sedih tak dapat sambut birthday Danish kan? tapi, tak pe, kami sekeluarga kan ada? ha, mak nyah siap beli cake tahu? haha :)) and kebetulan lagi, 31/3 birthday mira, haa, memang sampai terlupa lah nak wish kat mira, teruk betul aku nie, haih!  haha apaapa pun memang terbaik lah, macam hospital toh dah macam kami yang punya dah! haha :D

by the way, here I wanna wish to both of you, 

happy belated birthday! may god bless on both of you, and hopefully always success in your life, love you so much lah! :) sorry, I’m late to wish!  

ikut cerita sepupu aku tentutentulah anak pakcik saudara aku nie kan? haa, time toh dia balik sekolah, then, tibatiba dia tengok pakcik saudara (pak yang) aku nie dah kena semput, sepupu (syasya) aku ingat biasa je lah, sebab almaklumlah, pak yang memang ada sakit semput. memang kat rumah dia, ada sebuah kotak yang mengandungi oxygen, kalau kena serang memang dia pakai lah benda toh. haa, kesian kan? akibat merokok.

okay, continue, tibatiba, pak yang suruh syasya and mak yang (his wife) hantar dia pergi hospital, then, sampai je hospital, doctor kata kena infection, makanan yang beliau makan time lunch naik  sampai ke dada. and that’s why, pak yang was attacked by asthma. pity right? hopefully he will recover soon. 

to readers, jum, jum, kita doa ramairamai eyh? hope he will recover quickly and he may continue his normally life. amin! amin! amin kan tahu? 

terima kasih! :))

No comments:

Post a Comment