pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Sunday, April 10, 2011

pasaran gelap tentang pendermaan organ?





okayy, mesti tertanyatanya kan? apa lah kene mengena pendermaan organ nie? dengan gambar kat atas nie? merepek ke? haa, di sini nak dinyatakan, haa, bukan nak merpek+meroyan, but, ada kaitan dengan hari semalam. haa, ye, 9/10/11. :)

macam nie kisahnya, okay, semalam, aku hang out dengan membermember aku, then, we decide to watch a movie, haa, seronok+teruja, then, aku cakap lah, aku teringin nak tengok DILARANG MASUK, haa, temgok tajuk macam best kan? kan? FORBIDDEN ENTER, haa, bila dah start, tengok je lah, ending cerita toh, memang, teeetttt! haa, ala-ala bunyi puzzle rosak toh! TERSANGAT TIDAK FAHAM dan TIDAK MEMUASKAN. alaaa, apa lah.

okay, firstly, honestly lah, masa mulamula, best, pasal pengembaraan, bila masuk part yang tengahtengah, skrip cerita nie macam dah celaru, haa, macam cerita hantu ada, macam kisah misteri pun ada, macam sedih pun ada. ending dia pulak, ada lah macam ala-ala angel, datang amek manusia yang dah mati, then, ada cerita pasal pemasaran gelap organ dalaman, aku tengok sambil mata aku terkebilkebil, memikirkan massage yang cuba nak disampaikan kat kitorang yang sebetulnya, then, habis macam toh je, haih, entahlah, tak tao lah cek nak habaq. hee okayy, apaapa pun, after aku tengok, memang aku nak pesan lah, better korang pilih untuk tengok cerita katon, daripada cerita ni. haa seriously, macam buang duit je tengok cerita toh, memang banyak suspen, but, keconfiusan terjadi dalam kepala otak aku nie. haha

okay, kat sini jugak nak cakpa, aku tak lah pandai sangat nak nilainilai cerita nie kan, tapi, toh pada pendapat aku lah, hee, bagi aku, memang tak best! tettt! haa, berbunyi lagi. haha :DD dah, dah, cukup untuk aku jadi penggosip hari nie. haa :D

the end!!!

No comments:

Post a Comment