pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Thursday, April 7, 2011

hey, read this.

err, seriously i'm in DILEMMA. hadoyy, macam mana nie? huhu serba salah aku dibuatnya. okayy, aku dah fikir dalamdalam, malam tadi, aku dapat satu mimpi, huhu nak tahu apa yang aku mimpi? haa, aku mimpi aku telah MENGECEWAKAN MAMA DAN AYAH aku dengan RESULT exam aku, ya rabbi, TERSANGAT LAH TERUK! adoi, kesedihan melanda. huhu mama dengan ayah kecewa sangatsangat, hmm. :'(

even that's only my dream, but, i can feel how my parents felt in my dream last night, SUMPAH, SAYA TAK NAK KECEWAKAN MEREKA. haa, bila bangun tido pai tadi, then terus pegi mandi, aku terfikirfikir apa yang aku mimpi toh, maybe ALLAH nak sedarkan aku kot? huhu wallahualam, aku pun tak tahu. hmm, tengahtengah dok fikir, tibatiba aku teringat my mama said, huhu she said;

"kakak kena terus belajar tahu? dapatkan result yang bagus, nanti citacita boleh tercapai, nanti boleh la mama bergantung harap kat kakak, mama satusatu nya anak mama, mama berharap kat kakak je,"

korang bayangkan, mak korang harap kat korang, terasa ada TANGGUNGJAWAB kat aku, kenapa aku baru sedar sekarang eyh? lepas aku memburukkan orang, lepas aku lukakan hati orang, JAHATNYA AKU! :'( korang, sorry eyh? aku selalu bertindak bodoh! :'( i'm SO SO SO SO and SO SORRY! i REALLY MEANT it! :'( harap korang maafkan aku, seriously, aku MALU dengan korang. :'(

to akenn, i'm sorry, i'm really sorry, saya terpaksa buat macam nie, mimpi malam tadi tersangatsangat menyedarkan saya, saya takut mama dengan ayah sedih, saya takut, saya sayangkan awak, tapi, saya tak sanggup nak tengoko mama dengan ayah sedih, dorang dah banyak berkorban untuk saya, dah banyak bersusah payah untuk saya, saya harap awak faham, saya rasa betul jugak kata awak dulu, lebih baik kita berkawan, :') saya sayang awak sangatsangat akenn, tapi, ada benda yang saya kena utamakan dulu, saya harap awak faham, saya HARAP SANGATSANGAT awak faham, mama, ayah, awak dan kawankawan adalah perkara yang penting untuk saya, dan orang selalu cakap, dalam kehidupan kita, kena kena buat pilihan, semuanya bergantung pada kita, and sampai sekaranag saya masih ingat text yang awak bagi kat saya, time kita break sekejap hari toh,

"kalau ada jodoh, kita jumpa balik," insyaallah eyh? :') saya buat benda nie semua atas sebab saya UTAMAKAN dan baru sedar dari tidur saya yang panjang, dari tidur saya yang hanya banyak fantasi, and now, i'm reallyreally wake up from all my dream. :') selamat tinggal mimpi yang panjang. :') sekarang saya memang tengah dilema+confius, macam budakbudak baru bangun tidur, huhu :') but, i think, it's the CORRECT way, saingan masa depan susah, i'm scared to face it. really scared, but, it's the way i'm choose, i want my parents proud with me.

saya harap jugak, awak, ye, AMIRUL HAKIM BIN ROSLI, berubah lah demi kebaikan diri sendiri, saya harap sangatsangat, walaupun saya tak ada dengan awak, saya SELALU SAYANG AWAK, saya selalu ada kat sisi awak, INGAT TOH SAYANGG? :') saya sangatsangat tak bermaksud nak luka kan hati awak, tapi, saya tak nak mama dengan ayah saya menangis dan juga terluka sebab dorang dah lama bersusah payah demi saya, dan sekarang, saya nak BALAS BUDI mereka dengan belajar bersungguhsungguh dan ingin mendapatkan keputusan yang terbaik kerana telah menjaga dan mendidik saya sehingga saya dah besar gedabak and sampai lah saya boleh kenal dunia nie, boleh kenal awak, dan boleh kenal kawankawan. :')

haa, and saya harap sangatsangat, awak pun berubah tahu? jadi manusia dan insan yang berguna kepada masyarakat, saya tak tinggalkan awak tahu? i never want, :') but, we can be friend right? :') ILOVEYOUSOMUCH, i can't deny it, seriously, and please, JANGAN PERNAH fikir yang bukanbukan pasal saya eyh? 





IF I HURT YOU THEN I'M SORRY

No comments:

Post a Comment