pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Monday, April 4, 2011

blog yang patut dilawati :)


tengahtengah melayan kerenah diri sendiri, melayan kebosanan, merayap dalam alam siber yang meluas amekkk! power tak ayat? haha view satu blog ke satu blog, tibatiba ada satu blog nie, memang best lah, view banyakbanyak pun tak bosan, sebab blog beliau memang+memang+memang membawa manfaat bersama, haa. :)
firstfirst tengok nama blog beliau macam, errr, tak terkata, sebab blog beliau dr. cinta, haaaaa

eyh! bukan nak mengutuk tao, tapi serius memang tak terkata, but, bila tengok betulbetul blog beliau, aku terus macam, wahhhh! membulat mata aku! haha tak percaya, view tao, tao? :)) 


eyh, eyh, tapi ada lagi tahu? haa, yang nie pun boleh tahan lah, haa, aku nie jenis suka membaca semua jenis bahan, so, aku rasa ini antara blog yang best lah. :) and i'm already be as their follower, :D haa, pendek kata aku nak try promote lah nie, haha :)) selamat memview! haha ada ke macam toh? cikgu bm aku tengok, mahu dia pelangkung aku. haha

okayy, aku rasa toh je la kot, yang aku terasa comel lah. haa :))

No comments:

Post a Comment