pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Wednesday, March 16, 2011

inilah mereka. :))

inilah manusiamanusia yang aku rasa terbaik, tahu? haha btw, pendek kata, memang best la kalo lepak dengan budakbudak nie, macammacam kisah pasal dorang ni tao. haa BESTLAH! here some story for them. ;))
>membermember perempuan<
 scha
lepak dengan dia memang best, ngekek je tahu? haha ha, nak tahu tak? dia kan, pandai buat MUFFIN! wah! the best la beliau. sekali makan macam nak lagi, rasa macam nak pelukpeluk je dia punya muffin. haha terliur lah aku cerita pasal muffin dia. haa tapi, the most important is, haa, dia tahu main gitar. ha, kadangkadang, time lepak samasama, dia main gitar, then, aku pulak melalak. haha ikut la lagu apa, tapi kadangkadang, ada lagu yang aku tak tahu, tapi dia tahu. haa always we are singing together, haha and kitorang jugak selalu pegi jam samasama. haa but, this year, we are rarely going hang for jam. :) kononnya, nak focus study. haha :DD
rahemah
ha, dia nie best jugak. dia pandai dalam menenagkan hati orang yang tengah runsing. bagi aku la. huhu and dia cukup manja. dia seorang yang peramah, sporting. memang best lah. and she also nice to people around her. :) dia pandai masak tahu? haa :)
nana
perangai dia memang best! haha dia sentiasa happy-go-lucky, kalau lepak dengan dia, memang tak hentihenti gelak, ada je benda dia nak jadikan bahan. dia jugak merupakan seorang ATLET untuk sekolah aku. haha yeke? ha, dia merupakan classmate aku lah. tempat duduk dia dalam kelas, sebelah aku. ha, tapi, satu je dia nie, kalau dia buat benda nie, confirm, ramai orang boleh tahu dia, sebab dia sorang je yang mampu jadi macam toh. haha she loves to talk LOUDLY! adoi, jenuh telinga aku menahan panahan suara dia. haha tapi, tak pe, itulah beliau. :))
nadia
haha for me, she's GORGEOUS! haa kan? kan? dia best, mengekek jugak kalau dengan dia, and she's quite clever tahu. haa kadangkadang jealous dengan kepandaian otak dia. huhu dia asal dari JB, and life family dia tersangatsangat best. ha, dia selalu bagi nasihat and katakata semangat kat orang lain. dia baik and pemikiran dia tersangatsangat jauh, i mean, she's matured even her habit lika a child. haha :p
erin
lepak dengan dia pun best jugak, haa, she's also gorgeous lika nadia, right? :)) aku stay kat rumah dia lah, untuk sepanjang tahun aku jadi batch form 5. haa kalau babbab berfesyen, memang terserah kat dia. haha she loves to dress up in various ways. :)) ada yang kata kami adik beradik. haha yeke? kata mana lah yang sama sampai kami boleh dikatakna adik beradik? haha that's funny! :DD


ika
haha sebelum story pasql dia aku dah gelakkan? Haha bukan apa, dia memang kelakar, lawak dia slumber je, ha, tapi, kadangkadang menusuk ke kalbu ouh, haha ha, dia species dengan scha, they loves to bake something, and dorang punya hasil, memang terbaik lah! Haha :DD and the most important is, dia nie kira SATU KAMPUNG lah dengan aku. Haha J) always gosipgosip ouh, pasal tempat asal kitorang. Haha 


***Hey, hey, yang lain aku tak sertakan, sebab tahu tak? Aku rasa macam malas la, haha even korang aku tak highlight kan, korang memang the best, the best ever member, by the way, aku still miss dengan old friends aku, eyh, aku tak pernah lupa korang tahu? Even apa pun yang jadi, korang still member aku sampai mati, haa, aku rindu dengan special member seramai 3 orang nie, orang yang aku maksudkan ialah fathin bt kosni, farah adira bt samsudin dan mahani bt mustada. Even dorang macam dah buang aku, aku still ingat dan rindu diorang. Anyway, aku dah anggap korang semua macam adik beradik aku sendiri. :)





No comments:

Post a Comment