pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Thursday, March 17, 2011

behavior of her :)

sayieda umairah

Haa, budak nie comel kan? Kan? Haa, mestilah dia comel, haha suka sangat tengok muka dia, tahu? (bila tengok harihari jadi jemu pulak, haha). By the way, aku bangga dia jadi adik aku, sebab orangorang yang tengok dia mesti akan katan macam nie “alalala, comelnya budak nie!” (aku turut bangga lah sebab aku jaga dia, haha jaga ke? :D) and orangorang selalu akan tanya, kenapa muka adik kamu tak sama dengan kamu, huu, alas an yang kebiasaanya aku bagi ialah, “mama saya suka tengok cerita Hindustan, so, sebab toh la muka dia alaala orang hidung tinggi.” Haih!

Sebenarnya tragic tahu? Bukan apa, secara ikhlasnya, aku memang tersangat simpati dengan dia, tak lupa, aku turut sayang dia tahu? Kisah hidup budak kecil nie tersangat la, err, tak perlu lah tahu, yang penting adalah, dia nie merupakan seorang anak angkat dalam family aku. 

Aku selalu terfikir, apa reaksi dia bila dia tahu nanti? Aku tak sampai hati kot, huhu if I’m in her shoes, I will get hurt. Huhu okay, kita abaikan okay, apaapa pun, nie yang aku nak korang tahu, she’s clever ouh! :) 

Even she just 5 years old, but, she’a already know what happen around us. :D dai jugak reti nak menjaga hati orang tua. Haha (orang muda macam aku nie je dia tak nak jaga, haha) she’s also talkative, ada je benda jadah dia nak cerita, and dia suka bertanya, dah macam polis tahu? Adeyh! Kadangkadang sampai rasa menyampah dan tak terlayan dengan kerenah dia nie. Haha tapi, bila jauh dengan dia, miss dia sangatsangat. Huhu 

Tapikan, yang bestnya kan, kalau aku tengah sedihsedih kan, mesti dia pujuk, haha see, dia pandai pujuk aku tahu? Tapi, cara budakbudak la, haa, even dia pujuk cara budakbudak, tapi, dia manis dalam berkatakata. Haha *cewah!* boleh tergelak tahu bila dia pujuk, haha comel sangat cara dia pujuk! :)) sekarang nie, dia dah pandai kirakira, tak habishabis dia tanya soalan kat aku, haha :D seronok sampai lah aku rasa menyampah. Haha :DD (apa jenis aku nie).

*apaapa pun, aku sayang kat budak kecik nie, :))

No comments:

Post a Comment