pals

shout here :)


ShoutMix chat widget

Saturday, February 19, 2011

MIRO PIKA :)


Miro + Pika = Miropika. haha by the way, it's sounds funny right? but in the same time, i think it's pretty cute. okay, actually, itu adalah gabungan nama antara kami ( nama timangan) :D Firstly, aku nak buat blog, sebab dah malas nak berFACEBOOK, then, si miro nie pun tibatiba kata dia pun nak buat blog, then, dia kata dia nak bagi blog dia kat aku. :) SAYANG! THANKS. :) actually, our name is :
AMIRUL HAKIM BIN ROSLI
SHAFIQAH NUR AIMANINA BINTI AHMAD

Miro nie sebenarnya HERO aku. :) walaupun dye tak lah sekuat atau segagah macam segala hanghang yang pernah wujud selama berabad dulu, tapi, untuk aku, dialah HERO aku. :) tapi, dia nie susah sikit lah nak describe. bukan apa, perangai dia nie macam pelik sikit, haa, aku je yang tahu apa yang pelik pada dia nie. :D sorry hubby, this is what should you know, haha but, i know, you already know your own habit, right? :)

No comments:

Post a Comment